Сіз өзіңіздің қабілеттеріңізді дамытып, болашағыңызға нақты көзқарас қалыптастырғыңыз келе ме?
Табысты менеджер және тиімді көшбасшы болғыңыз келе ме?
Онда бұл Сізге арналған.
Стратегиялық көзқарас
Көшбасшылық пен өнімділікті жақсартуға ұмтылатын ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері үшін бизнес-тренинг және коучинг.
Заманауи жағдайлар әрбір адамнан жаңа құзыреттерді талап етеді. Болашақта қайда болғың келетіні туралы көзқарасты тұжырымдай білу – табыстың кілті!
Әрқайсымызға және әрбір ұйымға белгілі бір көзқарас қажет - болашақта қайда болатынымызды түсіну, оның негізінде стратегия тұжырымдалады.
Барлық заманауи көшбасшылар мен менеджерлерге ұйымның болашағы туралы көзқарасын шындыққа айналдыруға мүмкіндік беретін көшбасшылық дағдылар өте маңызды. Пайымдауды қалыптастыру стратегияны әзірлеудің алғашқы қадамы болып табылады.Пайымдауды қалыптастыру үшін сіз болашақта қайда болғыңыз келетінін немесе қандай болғыңыз келетінін нақты түсінуіңіз керек.
Біздің оқыту курстары мен коучинг бағдарламалары барлық деңгейдегі адамдар мен менеджерлерге VISION деген не екенін, оны қалай тұжырымдап, жүзеге асыру керектігін және табысты болашақты қалай құру керектігін нақты түсінуге көмектеседі.
Үнемі өз бетінше жұмыс істеп, дамитын адам табысқа жетеді. Кәсібилікке тек білім туралы құжатты алу арқылы қол жеткізілмейді. Кез келген адам лауазымына, беделіне қарамастан көшбасшы бола алады.
Қалай көшбасшы болуға болады?
Мақсаттарыңызға жету және жетістікке жету үшін басқаларды тартуды ойлау, жұмыс және көшбасшылық жолыңызды қалай жақсартуға болады?
Басқару және көшбасшылық дағдыларыңызды қалай жақсартуға болады?
Сіз бұл сұрақтарға интерактивті семинарлар мен жеке кеңестер кезінде жауап аласыз.
Сізге жұмысыңызда қолдануға болатын ақпарат пен стратегиялар беріледі.
Тренингтер барлық аудиторияға арналған және топтық жаттығуларды, жеке бағалауды және жеке іс-әрекет жоспарларын қамтиды.
Менеджерлерге арналған «Менеджмент дағдылары» тренингі
Ұйымды/бөлімшені тиімді басқару кәсіби құзіреттілік пен көшбасшылық қасиеттердің жиынтығын қажет етеді, ал кейбір негізгілері стратегиялық көзқарас, басқа адамдарға әсер ету, үлгі алу, ынталандыру, әр адамның қабілеттерін ашу, жағдайға сәйкес өзгерістерді басқару және т.б.
Тренингтің мақсаты. Ұйымды/бөлімді тиімді басқару үшін қажетті құзыреттерді дамытудың маңыздылығын білу және түсінуді қамтамасыз ету; қазіргі жағдайда басқарудың теориялық және практикалық тәсілдерін енгізу.
Мазмұны. Ұйымды/бөлімді стратегиялық басқару үшін менеджерге қажет барлық мәселелер егжей-тегжейлі қарастырылады.Менеджердің негізгі құзыреттері бір-бірімен байланыста зерттеледі: көзқарас, стратегияны әзірлеу, мақсат қою, стратегияны жүзеге асыру жоспарын әзірлеу, коммуникациялар, шешім қабылдау, мотивация, өзгерістерді басқару және т.б.; Ұйымды/бөлімді басқаруда табысқа жету үшін стратегиялық көзқарастың маңыздылығы талқыланады.
Әдістеме. Оқыту барысында теориялық материалды меңгерумен қатар практикалық жұмыстар жүргізіледі: өзекті тақырыптар бойынша сауалнама жүргізіледі және пікір алмасу; біліктілікті арттыруға бағытталған нақты жағдайды талдау жүргізіледі; Материалды жақсы түсіну үшін нақты жағдайлардан мысалдар келтіріледі.Тренинг тікелей байланыс арқылы жүргізіледі, оның барысында тыңдаушылар барлық сұрақтарына жауап алады.
Оқу бағдарламасында
1. Басқару құзыреттері
Басқару дағдыларымен, тиімді менеджерлердің дағдыларымен таныстыру, өзіндік сананы, құндылықтарды, өзгерістерге көзқарасты дамыту, дағдыларды меңгеру және қолдану.
Құзыреттілік дегенді қалай түсінеміз?Құзыреттердің айсбергі. Жағдайды талдау. Талқылау.
Құзіреттілікке негізделген адам ресурстарын басқару
Құзыреттіліктердің негізгі принциптері.
Менеджер дағдылары: техникалық, коммуникациялық, аналитикалық, диагностикалық, шешім қабылдау және т.б. Құзыреттілік картасы. Ойын. Негізгі құзыреттер тізімі.
2. Көшбасшылық және менеджмент
Сіз менеджерсіз бе, әлде көшбасшысыз ба?
Ұйымның/бөлімнің табыстылығына көшбасшылық стилінің әсері.
Менеджмент пен көшбасшылықтың айырмашылығы.
Көшбасшылық стильдері. Ситуациялық көшбасшылық. Сіз кімсіз - менеджер немесе көшбасшы? Жеке қасиеттерді анықтауға арналған жаттығу.
Эмоциялық интеллект, Жеке дағдылар. Әлеуметтік дағдылар.
3. Ұйымдағы менеджердің рөлдері
Тұлғааралық рөлдер. Көшбасшылық рөлі. Сілтеменің рөлі. Бейресми рөл. Бақылаудың рөлі. Шешім қабылдаудағы рөлі. Кәсіпкердің рөлі. Конфликті басқарушының рөлі. Ресурстарды бөлу жөніндегі қызметкердің рөлі. Келісуші рөлі. Және басқа рөлдер. Талқылау.
4. Басқару функциялары
Жоспарлау, ұйымдастыру, жетекшілік ету, бақылау.
Ұйымдық менеджментте жобаны басқару принциптерін қолдану. Білім саласына/жобаны басқарудың ішкі жүйесіне қысқаша экскурсия.
Адам ресурстарын, шығындарды, ресурстарды, мерзімдерді, сапаны, коммуникацияларды, тәуекелдерді, сатып алуларды, жеткізілімдерді басқару. Топпен жұмыс.
5. Тиімді стратегия – ұйым табысының кілті
Ұйымның стратегиясын әзірлеу. Топпен жұмыс. Көрініс, миссия, мақсаттар, міндеттер және іске асыру жоспарын құрастыру арқылы ұйымның стратегиясын ұсыну.
6. Басқару шешімдерін қабылдау
Проблемаларды шешу және қарым-қатынас орнату: проблеманы шешу, шығармашылық, жаңашылдық, аналитикалық есептерді шешу қадамдары.
7. Коммуникациялар
Жағымды тұлғааралық қарым-қатынасты дамыту дағдылары, коммуникация, қолдаушы қарым-қатынастың маңыздылығы, тәлімгерлік және кеңес беру.
Жеке сұхбат. Дағдыларды талдау және оларды жоғарыда аталған салаларда қолдану.
8. Команда құру: топ құру және топтық жұмыс, команданың пайдасы, топ мүшелері
Ойын. Топтық жұмыс дағдыларын дамыту және қолдану дағдыларын дамыту
9. Билікті бөлісу
Өкілеттілік, жұмысты тапсыру. Стратегияны жүзеге асыруға қызметкерлерді тарту.
10. Ұйымдастыру мәдениеті
Әртүрлілік және инклюзия. Ұйымның құндылықтарын, әртүрлілігін және инклюзиясын ілгерілетудегі менеджердің рөлі.
Жоғарыда аталған ұғымдарды білу және оларды жұмыста қолдана білуді анықтау.
Тренинг алдында қатысушыларға сұрақтар
Өз тәжірибеңізден басқару қызметінің негізгі түрлеріне мысалдар келтіріңіз. Сіздің ойыңызша, ұйымды тиімді басқару үшін менеджерге қандай қасиеттер қажет?
Сіздің ұйымыңызда қандай білім ресурстары бар? Ұйымыңызда осы ресурстардан білім алу үшін қандай жұмыстар атқарылуда?
Неліктен бізге ұйымдарда өзгерістер қажет? Өзгерістерді сәтті жүзеге асыру үшін не маңызды?
Менеджмент дағдыларын жетілдіру үшін соңғы рет қашан оқудан өттіңіз?
Тренингтен кейінгі сауалнама
Тренингтен күткеніңіз және алынған нәтижелер
Сіздің жеке өсуіңіз
Алған біліміңізді іс жүзінде қалай қолданасыз?
Курстың ұзақтығы: 2 күн, қатысушылар саны: 15-тен 30 адамға дейін